یک پست

MRR

عکس های مختلف

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یومی
ساعت20:36---27 بهمن 1390
به منم یه سری بزن عزیزم فعلا بای بایپاسخ:بای الان میام

یومی
ساعت20:36---27 بهمن 1390
شایدم یلدا و آیدا یکی دیگست نمیدونم آخه یکی به من نظر داده با نام یلدا و آیدا اگه نیست معذرت میخواهم اشتب شدپاسخ:اره چون هزار نفر دیگه با اسممن هستن

یومی
ساعت20:34---27 بهمن 1390
راستی این دوستت یلدا ببین آیا میخواهد اونو تو تیم لیوکو اظافه کنم؟
پاسخ:یلدا دیگه کی هست؟


یومی
ساعت20:31---27 بهمن 1390
اون موقع اینترنت هیچ چی د ر موردش نداشت ولی الان یه سرچ تو گوگل کنی میبینی چه قدر زیاد شده

حتی ازش تو آپارات فیلم هم اومده فرض کن؟
پاسخ:اره خیلی زیاده


یومی
ساعت20:30---27 بهمن 1390
یه چیز دیگه بهت میگم یادت میاد پستی که در مورد دیجیمون نوشته بودمو؟
پاسخ:اره


یومی
ساعت20:29---27 بهمن 1390
هنوز کامل نیست ولی داره میشه

یومی
ساعت20:29---27 بهمن 1390
راستی میدونستی سایت لیوکو باز شد؟
پاسخ:نه


یومی
ساعت20:29---27 بهمن 1390
دوستت دارمپاسخ:منم

یومی
ساعت20:28---27 بهمن 1390
دلم برات یه ریزه شده بودپاسخ:منم

یومی
ساعت20:28---27 بهمن 1390
خیلی با مرامیپاسخ:قربانت

یومی
ساعت20:28---27 بهمن 1390
سلام آیدا گلم خوبی؟

چه باحال شده ولاگت

من خیلی معذرت میخواهم که کمتر(اصلا) سر نمیزنم باور کن خیلی گرفتارم

حتی 5 شنبه جمعه هم میرم مدرسه واسه کلاس خب دیگه نمیشه دیگه ولی ازت سپاس گذارم که کلی به من امیدواری میدی با نظرای خوبتمنم میخاهم جبرانش کنم باشه؟ امیدوارم از دستم ناراحت نباشی گلمپاسخ:ناراحت که نشودم اما دلم واست تنگ میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:خرید اینترنتی فیلم اواتار اخرین باد افزار , عکس فیلم اواتار اخرین باد افزار,ساعت 1:24 بعد از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak